اشتراک گذاری :
خبرداری؟ غلامرضا فتحعلی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها گفت: رواج شبکه های ارتباطی بین مردم بخصوص نسل جوان گسترش بانکداری الکترونیک برای خدمات بهتر و سریعتر و همچنین کاهش مراجعات مردم به شعبات بانک را ضروری می کند.
وی افزود: اکنون تعداد مشتریان شعب مختلف بانک مهر در کشور 21 میلیون نفر برآورد می شود این موضوع می طلبد که فعالیت های بانک را در بستر شبکه های دیجیتال و الکترونیک گسترش دهیم.
فتحعلی ادامه داد: یکی از برنامههای ما در راستای توسعه، تخصصی کردن بانکهاست که بانک مرکزی اخیراً ظرفیتهای جدیدی را برای این امر تصویب و ابلاغ کرده است. ما با برگزاری مجمع فوقالعاده، تمام ظرفیتهای موجود را به حداکثر خواهیم رساند تا خدمات بانکی و مالی به مشتریان ارائه شود.
وی تاکید کرد: در سالجاری سقف تسهیلات اشخاص حقیقی را به 500 میلیون تومان ارتقا دادیم و سقف پرداخت وام قرضالحسنه بدون ضامن نیز با اعتبارسنجی از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که نرخ کارمزد ما در بین بانک های کشور بسیار پایین بوده و تنها 4 درصد است.
فتحعلی با اشاره به سفرهای پرشمار استانی تصریح کرد: دیدار با مدیران شعب و مسئولان استانی و بررسی مشکلات و تقاضاهای مردم در خصوص تسهیلات و راهکارهای تامین مالی در برنامه کاری ما قرار دارد، این مسئله در کنار دریافت و پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات از طریق مراجعات حضوری و مرکز ارتباط با مشتریان، افتخاری بزرگ در راه انجام وظایف و خدمتگزاری به آحاد مختلف مردم است.
بیشتر بخوانید: بانک مهر با طرح «سرزمین هوشمند مهر» متحول می شود
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر خاطرنشان کرد: عزم و اراده ما بر ادامه مسیر خدمت به مردم و ارتقاء سطح خدمات مالی در کشور قرار گرفته است. شعار ما ترویج همدلی و توسعه خدمات بانکی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این نشست تخصصی سایت خبری و تحلیلی پول نیوز با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر گفتگوی اختصاصی انجام داد که متن خبری و فیلم آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.