اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، علی نصیری گفت: بعضی اوقات نوشتن عدد و رقم روی کاغذ خیلی راحت است ولی اگر بخواهیم نقشه مدون با قابلیت اجرایی داشته باشیم نیازمند فراهم شدن یک سری شرایط مساعد منطقه ای و اقتصادی هستیم.
وی افزود: چند محور به طور همزمان در بازرگانی در حال انجام است؛ اولین موضوع حضور در بازارهای منطقه است برای این منظور بازار عراق را هدف قرار دادیم و در نمایشگاه بغداد و اربیل شرکت می کنیم، در اینجا کاملاً محصولات چادرملو معرفی می شوند. در کنار این موضوع برای معرفی محصولات بالاتر مثل گندله، کنسانتره و … بازارهای شرق آسیا هدف ما هستند، هند یا چین فرقی نمی کند؛ مشتریان خوبی شناسایی کردیم، سعی ما ارتباطات بیشتر با سرمایه گذاران این کشور است. به طور کلی ما یک نقشه زمان دار طراحی کردیم و در همین راستا حرکت می کنیم.
معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: شرایط کشور برای سرمایه گذاران و مشتریان خاص است؛ ما تحریم هایی را داریم که احتمال ادامه دار بودن آن وجود دارد به همین دلیل نمی توانم برنامه مدون بالای 6 ماه را بازگو کنم، به اجبار با توجه به شرایط زمانی تصمیماتی هم اتخاذ می شود. بعضی از موضوعات مجهول است و نمی توان به طور کامل آن را رسانه ای کرد ولی مصمم به انجام انجام ماموریت ها و توسعه بازارهای منطقه ای و جهانی هستیم.
بیشتر بخوانید: چادرملو صدرنشین بازار شمش فولاد کشور