مدیرعامل و هیات‌همراه از ساختمان جدید شعبه مرکزی استان البرز بازدید کردند

رونمایی از سامانه اعلام خسارت آنلاین بیمه تجارت‌نو

ساختمان جدید بیمه تجارت نو در استان البرز همزمان با رونمایی از سامانه اعلام خسارت آنلاین افتتاح شد.

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به نقل از پول نیوز، در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان، جمعی از مدیران، نمایندگان، کارگزاران و بیمه‌گزاران بیمه تجارت‌نو و همچنین معاون اجرایی بانک تجارت استان، مدیرکل مالی شهرداری کرج، مدیر منابع انسانی سازمان اوقاف استان البرز، رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی بیمه‌گران استان البرز ساختمان جدید این شرکت در استان البرز افتتاح شد.

علیرضا هادی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به همزمانی افتتاح ساختمان‌ شعبه مرکزی البرز و رونمایی از سامانه اعلام خسارت آنلاین گفت: با عنایت به تجربه درخشان اپلیکیشن بنو که نقطه عطفی در مسیر توسعه خدمات دیجیتال بیمه‌ای محسوب می‌شود، بی‌تردید سامانه اعلام خسارت نیز با همان تخصص و تعهد طراحی و عرضه شده است.

وی افزود: این سامانه به صورت پایلوت در شعبه البرز اجرایی خواهد شد تا تجربه‌ای متفاوت و کارآمد برای مشتریان و شبکه فروش رقم بزند چرا که باور داریم این سامانه گامی ارزشمند در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و شبکه فروش است.

هادی با اشاره به اعلام رسمی بیمه مرکزی مبنی بر قرار گرفتن بنو‌ در جایگاه دوم در رتبه‌بندی اپلیکیشن‌های صنعت بیمه تصریح کرد: بیمه تجارت‌نو، به عنوان دومین شرکت بیمه در کشور از نظر پیاده‌سازی نسخ الکترونیک، نشان داده که درک عمیقی از نیازهای جامعه دارد و در مسیر ارائه خدمات نوین و کارآمد حرکت می‌کند. امروزه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، امکان اعلام و محاسبه خسارت از طریق تصاویر و ویدئوهای ارسالی از دوربین موبایل فراهم شده است.

مدیرعامل بیمه البرز از سندیکای بیمه‌گران، نمایندگان، کارگزاران و بیمه‌گزاران برای حضور در این رویداد تشکر و ابراز امیدواری کرد که شعبه البرز به عنوان مرکزی برای توسعه خدمات بیمه‌ای در این استان، به نیازهای جامعه پاسخ دهد و به منشأ خیر و برکت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: بیمه تجارت‌نو در مسیر بازسازی مالی و عملیاتی

این رویداد با برگزاری نشست پرسش و پاسخ مدیرعامل با نمایندگان و کارگزاران استان البزر به پایان رسید.

گفتنی است؛ اجرای پایلوت سامانه ثبت خسارت در شعبه البرز، به مشتریان این امکان را می‌دهد که روند دریافت خسارت خود را به صورت آنلاین رصد کنند و در کمتر از پنج روز به خسارت خود دست یابند. این سامانه، اسناد و مدارک بیمه‌گزاران را به صورت دیجیتال ذخیره می‌کند و نیاز به ارائه نسخ فیزیکی را به حداقل می‌رساند.