تراکنش با کارتخوان در تمامی لحظات تهاجم اسراییل ادامه داشت

مدیریت بازار مالی در جنگ 12 روزه / کارکنان به پرداخت سنگ تمام گذاشتند

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به نقل از  پول نیوز، دعوا، زورگیری، قمه کشی، عربده کشی و همه جور درگیری را دیده یا شنیده بودیم، اما درک درستی از جنگ نداشتیم. صدای شلیک گلوله را هم نشیده بودیم تا چه رسد به اینکه هواپیماهای نظامی، بمب های چند تنی را بر سرمان بریزند. آنچنان آسوده خاطر بودیم که حتی یک سرسوزن احتمال نمی دادیم اسراییل بخواهد به کشورمان حمله نظامی کند. اما شد آنچه نباید می شد. همزمان با صدایی مهیب، زمین زیر پایمان لرزید و به سرعت متوجه تجاوز نظامی اسراییل به خاکمان شدیم.

استمرار حملات نظامی که در قالب حملات هواپیماها و ریزپرنده ها صورت می گرفت، ویرانی های بسیاری برجای گذاشت. ترس جان باختن باعث شد خانه و زندگی مان را رها کنیم و به روستاها و مناطق امن برویم، اما این همه ماجرا نبود. نگران قحطی، کمبود مواد غذایی و امکانات بودیم. دستمان به هر چه می رسید، می خریدیم و انبار می کردیم. برایمان فرقی نمی کرد هموطنانمان نداشته باشند، همینقدر که ما داشته باشیم، کافی بود. به نانوایی ها، فروشگاههای زنجیره ای، بقالی ها، فروشگاهها و… هجوم بردیم و هرچه می توانستیم، می خریدیم. چیزهایی که به عمرمان نخریده بودیم را هم خریدیم و انبار کردیم. از کنسرو تا بیسکویت و از کلوچه تا آرد، فقط می خریدیم.

یکی از جدی ترین نگرانی هایمان، بی پولی بود. البته در حساب مان پول داشتیم، اما نگران بودیم، به همین دلیل به عابر بانکها هجوم بردیم و هرچقدر می توانستیم، اسکناس گرفتیم. باور کرده بودیم همه چیز ویران می شود و حتی توان گرفتن پول از بانک را هم نداریم.

برای خرید که مراجعه می کردیم، کارت بانکی را با خود می بردیم و هر آنچه می خواستیم، می خریدیم و کارت می کشیدیم. حتی یک بار هم کارتخوان با مشکل رو به رو نشد. اگرچه اینترنت به واسطه مقابله با خیانتکاران و جلوگیری از اطلاع رسانی به دشمن کند شده بود، اما برای خرید مشکلی نداشتیم، بدون آنکه از خود دلایل را بپرسیم.

“به‌پرداخت ملت” معتبرترین شرکتی است که در عرصه پرداخت فعالیت می کند و همواره خدمات چشمگیری به هموطنان ارایه می دهد. البته این به اعتراف شاپرک(شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) است. شاپرک به صورت ماهیانه عملکرد شرکتهای پرداخت را ارزیابی و بر اساس عملکرد، رتبه بندی می کند که در تمامی سالهای گذشته به‌پرداخت ملت بهترین امتیاز را از شاپرک گرفته و در صدر شرکتهای پرداخت بوده است.

شرکت به‌پرداخت ملت در تمام مدت جنگ 12 روزه در خدمت مردم بود. در حالی که بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، تعطیل کرده و با اعضای خانواده شان به مناطق دوردست و امن رفته بودند، کارکنان به‌پرداخت ملت مطابق روال معمول سر کارهایشان حاضر می شدند و خدمات ارایه می دادند تا مردم با خیال آسوده و مطابق روزهای قبل بتوانند در هر گوشه از کشور به فروشگاهها مراجعه کنند و هر آنچه نیاز دارند، بخرند.

همچنین بخوانید: «به پرداخت ملت» پیشتاز تحکیم روابط با مشتریان + (فیلم)

در حالی که بسیاری از مدیران محیط کار را ترک و کارکنان را وادار به حضور کرده بودند و از راه دور دستور می دادند و مجموعه را اداره می کردند، مدیریت به‌پرداخت ملت همچون دیگر کارکنان از اولین ساعت کاری تا پاسی از شب به ارایه خدمات مشغول بودند. البته منتی نیست، هنگامی که فردی مسوولیتی می پذیرد، باید هر وضعیتی را پیش بینی کنند و نسبت به آن آمادگی داشته باشد.

کارکنان به‌پرداخت ملت همچون نیروهای نظامی و انتظامی انجام وظیفه می کردند و همانطور که نظامیان به دفاع از کشور مشغول بودند، کارکنان به‌پرداخت ملت خود را موظف کرده بودند شرایطی فراهم کنند که مردم با آسودگی خاطر خرید کنند و نگران پرداخت نباشند.

اکنون جنگ 12 روزه به پایان رسیده و سالها خاطرات تلخ آن در یادها باقی می ماند، اما در صورت تکرار جنگ دیگر، مردم بابت خرید نگرانی نخواهند داشت و دیگر برای گرفتن پول نقد به بانکها هجوم نخواهند برد، زیرا به‌پرداخت ملت در آزمون جنگ 12 روزه سربلند بیرون آمده است.