خدمات ارزنده بانک سینا با  کمک روابط عمومی ها

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به نقل از پول نیوز، رسانه ها در جوامع امروز، گسترش اطلاعات و ارتباطات را موجب شده اند که اثرگذاری آن با توجه به فرد، موقعیت و ابزارهای مورد استفاده متفاوت است اما این موضوع به تنهایی کافی نیست، برای پاسخ گویی به نیازها و ابهام ها، هنوز نیروی انسانی متخصص حرف اول را می زند.

این موضوع در مراکز شهری با وجود سازمان ها، نهادها، مراکز مالی و بنگاه های اقتصادی بیشتر مشهود است. بسیاری از مواقع نیازمند رابط هایی هستیم تا کارها بهتر و سریعتر انجام شود. روابط عمومی ها این کار را تسهیل کرده اند و پلی هستند بین مردم برای تعامل بیشتر با مسئولان و مدیران رده های بالاتر.

آنها کارشناسان و مدیران رده های میانی هر سازمان هستند که در چهار زمینه؛ برنامه ریزی، اطلاع رسانی، تبلیغات و مدیریت بحران تبحر دارند، نه ‌تنها به سازمان‌ ها کمک می‌ کنند تا خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کند، بلکه ارتباط مؤثری با مخاطبان دارند که در نهایت به ارتقاء برند و افزایش اعتبار مجموعه منجر می ‌شود.

یک روابط عمومی موفق با رفتاری متعادل، موثر و مسئولیت مدار، در پاسخگویی به نیازهای مشتریان پیشگام است همچنین یاری رسان موسسات و یا بانک ها برای اجرایی کردن اهداف و برنامه های تعریف شده و پیش بینی شده محسوب می شود.

بانک سینا با 4 دهه بنگاه داری و پرداختن به امور مالی، برای قشرهای مختلف جامعه یک نماد و برای سایر بانکداران یک الگوی موفق محسوب می شود که در طول سالیان متمادی تجربه و تخصص را در هم ادغام کرده و با کمک روابط عمومی های زیر مجموعه، حرکت چرخ های توسعه اقتصادی کشور را شتاب بخشیده است.

پویایی، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و تعامل با مشتریان از صفات بارز و ویژگی‌های اصلی فعالان عرصه روابط عمومی و مشتریان است که در مجموعه شعب بانک سینا مورد توجه قرار گرفته است. در کنار این موضوع باید به ایجاد ساختار بازاریابی در بانک سینا به عنوان نقطه تعامل مثبت بین روابط عمومی و حوزه مشتریان اشاره کرد که تثبیت این موضوع خدمات رسانی بهتر و سریعتر را به دنبال خواهد داشت و باعث تثبیت جایگاه بانک سینا در نظام بانکداری کشور می شود.

عملکرد موفق روابط عمومی بانک سینا در انجام وظایف و انعکاس مجموعه اقدامات بانک در زمینه مشتری مداری و خدمات نوین بانکداری در حوزه رسانه ای باعث شد نشان عالی مدیریت روابط‌ رسانه‌ای در سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌و چهارمین دوره جشنواره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی به بانک سینا اهداء شود. این موفقیت، نشان‌دهنده توجه ویژه بانک سینا به ارتباطات اثربخش و مدیریت رسانه‌ای در فضای پرتحول اقتصادی و مالی کشور است.

بیشتر بخوانید: بانک سینا در ردیف برترین‌های نظام بانکی

توجه به شتاب رسانه ها و رشد شبکه های اجتماعی در کنار نفوذ تدریجی هوش مصنوعی در جامعه نشان می دهد ساختار زندگی دهه آینده بر اقتصاد دیجیتال استوار خواهد بود بنابراین روابط عمومی ها باید بیش از پیش با این موضوع هماهنگ شوند تا همچنان با قدرت برنامه ها و اهداف سازمان ها را از طریق رسانه ها با مخاطبان به اشتراک بگذارند و در نهایت به توسعه مجموعه مورد نظر سازمانی جامه عمل بپوشانند.