پیشتازی بیمه دی در عملیات هوشمندسازی

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

از زمان اختراع رایانه و تلفن و توسعه آنها در بستر اپلیکیشن های فضای مجازی، جوامع مختلف بیش از پیش به سوی جهانی شدن سوق داده شدند؛ بزرگترین نوآوری در این خصوص استفاده از هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی و ارائه راهکار برای مسائل حال و آینده زندگی بشر است.

امروزه هوش مصنوعی در حال عجین شدن با زندگی اجتماعی و روزمره مردم است. بسیاری از شرکت ها خدمات خود را در بستر این تکنولوژی تعریف کرده و علاوه بر کاهش زمان خدمات دهی از میزان هزینه ها نیز کاسته اند. در این بین، شرکت های بیمه ای بیشتر از همه مورد اقبال مردم قرار دارند زیرا آرامش خیال آنها را در زندگی حال و آینده تامین می کنند.

شرکت بیمه دی با سبدی متنوع از خدمات بیمه ای متناسب با سلیقه های مردم در این خصوص پیشرو است. این شرکت با تدوین یک برنامه استراتژیک، مصمم است به نخستین شرکتی تبدیل شود که استفاده کاربردی از هوش مصنوعی را در تمامی فعالیت‌های خویش به ویژه ارائه محصولات و خدمات نوین بیمه‌ای عملیاتی می کند.

برای مثال؛ راه‌اندازی خانه نوآوری توسط بیمه دی یکی از دستاوردهای ارائه برنامه استراتژیک این شرکت در راستای تحول دیجیتال در حوزه فناوری اطلاعات است و با ورود جدی این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام به حوزه هوش مصنوعی باید منتظر تحولات بسیار عظیم در آینده‌ای نزدیک باشیم.

در کنار این موضوع  باید به عرضه سوپراپلیکیشن دی‌دار اشاره کرد که در راستای تسریع و تسهیل امور بیمه ای، عملیاتی شده و در تمامی رشته‌ها و حوزه‌ها از استقبال بسیار خوبی برخوردار است به طوری که در رشته بیمه بدنه تمامی مراحل صدور مدارک، کارشناسی خسارت، ارزیابی مدارک و مستندات و پرداخت خسارت توسط این سوپراپلیکیشن به راحتی و با در نظر گرفتن دقت و سرعت و با کم‌ترین هزینه ممکن انجام می‌گیرد. به جرات می توان گفت؛ اکنون بیمه دی الگویی برای سایر شرکت‌ها است.

تصمیم مدیران شرکت بیمه دی و در راس آن دکتر هادی عبدالهی بر این موضوع استوار است که با بهره مندی از بکارگیری قابلیت‌های هوش مصنوعی تحولی عظیم در بخش درمان ایجاد شود در این صورت بیمه گزاران می توانند از طریق سامانه ارزیابی هوشمند سلامت بیمه دی از احتمال خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر سرطان و سکته، پیش از آنکه به وقوع بپیوندد یا در صورت احساس خطر، آگاهی یابند و بیمه دی مثل یک همراه بسیار مطمئن برای پیشگیری از بیماری ها و طی پروسه درمان در کنار بیمه گزاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  بیمه دی در مسیر شفافیت، متعهد و در کنار اصحاب رسانه است ( + عکس )

بدون تردید شرکت بیمه دی از جمله نخستین و پیشگام ترین شرکت های بیمه ای محسوب می شود که از هوش مصنوعی برای پیشگیری و بهبود درمان بهره می گیرد و با توجه به ارائه خدمات متنوع، از مسئولیت اجتماعی بالایی هم برخوردار است، شرکتی که حامی مطمئن برای تمام بیمه شدگان این مجموعه است، در تاریخ صنعت بیمه کشور ماندگار خواهد شد و آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.