اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، وهب متقینیا در ارتباط مستقیم با مشتریان گفت: گفت و گوی بیواسطه با مشتریان و همکاران، فرصت مناسبی را برای آگاهی از نیازها و چالشها فراهم میکند.
وی با اشاره به تلاشهای این بانک در حمایت از بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان، افزود: مرکز ارتباط سبز، بستری مناسب برای دریافت دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات مشتریان و کارکنان است که در بهبود کیفیت خدمترسانی موثر خواهد بود.
مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده در این گفتوگوها به واحدهای ذیربط صادر کرد و گفت: روند پاسخگویی به مشتریان با دقت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
بیشتر بخوانید: سرمایه بانک کشاورزی افزایش می یابد