حمایت جامعه مدرسین از جلیلی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه از سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد.

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به گزارش خبرداری جامعه مدرسین با صدور بیانیه ای اعلام کرد : ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در خلق این حضور باشکوه مؤثر بودند.

بیانیه حاکیست: با احترام به هردو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم و با توجه به معیار‌های انتخاب_اصلح در کلام امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با عنایت به ضرورت‌های کشور و انقلاب، بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید_جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

بیانیه ادامه یافته‌است: از همگان انتظار می‌رود با شرکت پرشور خود در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

بیشتربخوانید: حمایت هادی خامنه‌ای از مسعود پزشکیان

انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

منبع:خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *