اشتراک گذاری :
خبرداری؟ مدیرعامل شرکت امیدبوم بانک سپه گفت: این شرکت قبل از ادغام با بانک سپه تحت عنوان شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان فعالیت داشت که بعد از ادغام، ماموریت ورود به حوزه کسبوکار دیجیتال بانک سپه را پذیرفت.
دکتر محمدعلی بخشیزاده افزود: ما تقریبا در همه حوزههایی کسبوکاری که در ارتباط با مشتری است وارد شدهایم و ورود به حوزه لنتگ، باشگاه مشتریان، زنجیره تامین مالی و نئوبانک از دیگر اقدامات امید بوم است.
وی ادامه داد: ما در کشور با مفهوم اصلی نئوبانک فاصله داریم و هنوز این واژه به عنوان یک ماهیت مستقل به رسمیت شناخته نمیشود که امیدواریم با تلاشهایی که توسط بانک مرکزی صورت میگیرد، شاهد اصلاح این موضوع باشیم.
بخشیزاده اظهار کرد: در مجموع نئوبانکها ماموریت ارتباط با یک صنعت را دارند؛ یعنی محصولات بانک در لایه کسبوکار، باید از طریق نئوبانکها به عنوان ویترین معرفی شود.
مدیرعامل امیدبوم افزود: هوشمصنوعی ظرفیت بالایی در ارائه خدمات دارد که ما فاصلهزیادی با بهرهگیری از این ظرفیت داریم؛ البته این فناوری اکنون در بخشهایی مثل افتتاح حسابهای غیر حضوری و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان استفاده میشود.
بخشیزاده خاطرنشان کرد: ما در امیدبوم، یک شرکت تخصصی در حوزه هوشمصنوعی تعریف کردهایم که در بخش پردازش تصویر و احراز هویت مشتریان متمرکز شده است و به زودی محصولات جدیدی در این زمینه معرفی خواهد شد.