دومین جشنواره «یلدا تا بهار» با بیمه پاسارگاد

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ یلدا جشنی ملی است که هیچ تفکری نمی تواند آن را تخریب کند یا از بین ببرد. یلدا در تمامی سالهای گذشته پر رنگتر و تاثیرگذارتر از همیشه برگزار شده و تحولات روحی روانی والایی بر تمامی اقشار جامعه از غنی تا فقیر برجای گذاشته است.

اما یلدا بهانه خوبی برای سازمانها، ادارات، وزارتخانه ها و دستگاههای مدیریتی کشور است. هدایایی که به مناسبت یلدا برای کارکنان و کارگران در نظر گرفته می شود، باعث شده این مناسبت مبارک بیش از همیشه در اذهان مردم ماندگار شود و انگیزه جدی برای مردم ایجاد کرده تا منتظر یلدا در سالهای بعد باشند.

یکی از شرکتهایی که نسبت به یلدا توجه ویژه ای بخرج داده، شرکت بیمه پاسارگاد است. بیمه پاسارگاد در طرحی ویژه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از بزرگترین سازمان فروش بیمه کشور (نمایندگان عمومی، مدیران ارشد فروش، نمایندگان فروش بیمه عمر و ارکان سازمان فروش) با هدف افزایش پویایی و ایجاد انگیزه مضاعف به منظور افزایش سهم از بازار در صنعت بیمه، پس از استقبال نمایندگان از جشنواره یلدا تا بهار سال ۱۴۰۲ برگزاری دومین دوره این جشنواره در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت.

این رویکرد بیمه پاسارگاد از زوایای گوناگون تاثیر بوده و خواهد بود. اول اینکه جشنواره بزرگی برای فروش ترتیب داده تا بخش فروش بر تلاش و کوشش خود بیفزایند که تاثیرات مستقیم آن بر درآمد شرکت خودنمایی خواهد کرد. دوم اینکه زمان آغاز این جشنواره، یلدا به عنوان طولانی ترین شب سال است. نکته سوم آیین هایی است که در این شب برگزار می شود و می تواند جشنواره بیمه پاسارگاد به آیین های شب یلدا در بین مردم تبدیل و برای همیشه ماندگار شود. نکته چهارم فرهنگسازی برای رونق بیمه است. نکته پنجم زمان و مدت برگزاری جشنواره یلداست که از ابتدای زمستان آغاز و تا ابتدای بهار طول می کشد. این زمانبندی باعث می شود کلید واژه ای با عنوان جشنواره یلدا در بین مردم نهادینه شود تا با شنیدن نام یلدا، نام بیمه پاسارگاد نیز در اذهان مردم زنده شود.

بیمه پاسارگاد اعلام کرده با تصمیم کمیته سازمان فروش بیمه پاسارگاد، دومین جشنواره «یلدا تا بهار» را برگزار خواهد کرد، تا توانمندی های سازمان فروش بیش از پیش دیده شده و روزآمدی و توانمندسازی سرمایه های انسانی فعال در این بخش عملیاتی شود. جالب توجه اینکه بیمه پاسارگاد سازمان فروش را هدف قرار داده تا به صورت اخص، توانمندی بخش فروش هدفگذاری شود. واقعیت این است که تمامی بخشهای اقتصادی بر محوریت فروش استوار هستند و چنانچه فروش بتواند درخشش خوبی داشته باشد، تاثیرات آن در تمامی بخشها به ویژه در ترازنامه پایان دوره و مجمع خودنمایی می کند. به همین دلیل جشنواره یلدا از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

بیمه پاسارگاد در قالب جشنواره یلدا اعلام کرده نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد در صورت کسب حد نصاب اولیه در فروش بیمه نامه زندگی (انفرادی، گروهی و تکمیل بازنشستگی) از نظر میزان پرتفوی و وصول معوقات که شیوه نامه آن متعاقبا اعلام خواهد شد، کاندید حضور در این جشنواره می شوند و پس از بررسی عملکرد نمایندگان در انتهای دوره که پایان فروردین ماه است، از برترین های فروش تقدیر خواهد شد. بیمه های عمر و تامین آتیه از مهمترین بیمه نامه ها هستند. این بیمه ها فقط باعث درآمدزایی شرکت می شوند و به صورت جزیی خسارت پردازی دارند. همین امر باعث می شود تا تاکید و توجه بر بیمه های زندگی در اولویت شرکتهای بیمه قرار گیرد.

بیشتربخوانید:

برگزاری جشنواره «یلدا تا بهار» توسط بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد به تشریح اهداف جشنواره یلدا پرداخته و اعلام کرده این جشنواره با هدف ارتباط نزدیکتر سازمان فروش با بدنه شرکت، هم افزایی، ایجاد انگیزه مضاعف و رقابت سالم در بزرگترین سازمان فروش بیمه کشور برگزار خواهد شد. این هدف گذاری بیانگر آن است که ارتباط بین سازمان فروش و بدنه شرکت از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل بیمه پاسارگاد در قالب جشنواره یلدا، سعی دارد ارتباط نزدیکی بین بخشها ایجاد کند که البته محوریت این ارتباط بین سازمان فروش و بدنه شرکت تعریف شود و اولویت بندی بر این اساس قرار گرفته است.