به پرداخت ملت به جشنواره برند محبوب صعود کرد

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ میدان رقابت در عرصه های گوناگون اقتصاد به اندازه ای گسترده شده که ماندن را بسیار سخت کرده است. شرکتهای بسیاری پا به عرصه فعالیت می گذارند و پس از آنکه عملکرد قابل قبولی در میدان رقابت ندارند، ناچار به عقب نشینی می شوند و عقب مانده از رقبا، باعث مشکلات مالی می شود که در نهایت نه تنها دخل و خرج مجموعه تراز نمی شود، بلکه به زیاندهی می رسد و شرکت از چرخه فعالیت خارج می شود یا حامیان آن شرکت برای آبروداری، ناچار می شوند هزینه های مجموعه را بپردازند تا از زیر بار سومدیریت رهایی یابند.

سرافرازی بانک ملت

یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی، فعالیت های پولی و مالی است که بانکها در صدر این فعالیت قرار می گیرند. بانکها زیر مجموعه های متعددی تعریف می کنند که یکی از آنها، شرکتهای مرتبط با پرداخت است. با وجود آنکه شرکتهای پرداخت بسیاری فعال هستند، شرکت به‌پرداخت ملت باعث سرافرازی بانک ملت شده، زیرا سالهاست رتبه های برتر را در زمینه های گوناگون از آن خود کرده است.

انتخاب برترین ها

برای آنکه عملکرد شرکتها مورد بررسی قرار گیرد، تشکلهایی در این زمینه ورود کرده اند. این تشکلها با در نظر گرفتن گزینه های مهم، به صورت تخصصی عملکرد دستگاهها را مورد بررسی قرار می دهند و براساس شاخص های گوناگون، به شرکتها رتبه می دهند. گزینه هایی همچون نحوه ارایه خدمات، کیفیت، سودآوری، نیروی انسانی کارآمد، تسهیل شرایط، رضایتمندی مشتری و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا شرکتها در رتبه بندی قرار گیرند. زمانی رتبه بندی ها به سه درجه تقسیم می شد، اما امروزه به فعالیت ها به اندازه ای جدی و تنگاتنگ است، که 10 رتبه برتر و حتی 100 رتبه برتر نیز ملاک قرار می گیرد.

بیشتربخوانید:

رتبه ی برتر ۳۱ استان کشور در دستگاه های کارتخوان به《به پرداخت ملت 》تعلق گرفت

جشواره برند محبوب

یکی از مهمترین رویکردهای که برای تعیین رتبه بندی صورت می گیرد، “جشنواره برند محبوب” است. این جشنواره همه ساله با هدف انتخاب برندهای محبوب بر اساس نظرسنجی های مردمی برگزار می شود. گستردگی بررسی های این جشنواره به اندازه ای است که برند محبوب از میان 1500 عنوان متعلق به بیش از 100 گروه کالا و خدمات انتخاب می شود.

مصرف کنندگان در اولویت

در بسیاری از موارد، عملکرد تولیدکنندگان ملاک قرار می گیرد و مشتری به هیچ عنوان ملاک نیست، اما جشنواره برند محبوب به وسیله انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می شود که هدف از برگزاری آن، شناسایی و معرفی برندهای قابل وثوق، مطرح و خوشنام از نگاه مصرف کنندگان است. بنابر این رضایت مشتری در اولویت قرار می گیرد.

ملاک بر رضایتمندی

در شرایطی که خرید کالا و خدمات مشروط به رضایت مشتریان است و شعار تمامی تولیدکنندگان بر مشتری مداری قرار دارد، میزان تاثیر گذاری برندها بر مصرف کنندگان یکی از مولفه های اصلی انتخاب برند برتر است. در این جشنواره شرکت به‌پرداخت ملت توانست همانند سال گذشته، رضایت مشتریان را کسب کند و به عنوان برند محبوب معرفی شود. حسن شهرت، وجاهت ملی و بسیاری گزینه های دیگر باعث شد تا مصرف کنندگان در سالهای متوالی به انتخاب برند «به پرداخت ملت» به عنوان برند برتر رای دهند.

محبوب ترین برند پایانه فروشگاهی

از آنجا که ده دوره جشنواره برند محبوب با استقبال چشمگیر بسیاری از شرکتها رو به رو شد، یازدهمین دوره انتخاب برند محبوب نیز از خرداد ماه آغاز و اختتامیه این جشنواره از 28 مهر در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد. این جشنواره در حالی برگزار شد که «به پرداخت ملت» برای چندمین سال متوالی عنوان بهترین و محبوب ترین برند پایانه های فروشگاهی را کسب کرد. در این مراسم « شرکت به پرداخت ملت » موفق به کسب بیشترین آرای مردمی در جشنواره شد و لوح تقدیر و تندیس به این شرکت تعلق گرفت.