بانک گردشگری پیشرو در اعطای وام قرض‌الحسنه

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ بانک گردشگری بارها اثبات کرده که در اعطای انواع تسهیلات قرض‌الحسنه به عموم مردم دست پیش را دارد.

این بانک که تنها مرجع مالی حمایت‌کننده از حوزه گردشگری کشور است به بهانه‌های متفاوت از طریق جشنواره‌ها و ارائه طرح‌های مختلف، تسهیلات ویژه‌ای را به دست اقشار مختلف جامعه رسانده است.

بانک گردشگری اینبار در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه و ایجاد بستر و زمینه‌ای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، نسبت به برگزاری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی در این بانک اقدام کرده است.

دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه‌کشی و اعطای جوایز تا ۳۱ شهریور 1403 است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری یا اپلیکیشن «توبانک» نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره امسال نحوه محاسبه امتیاز سپرده‌های قرض‌الحسنه در سامانه توبانک است که امتیاز آن به صورت 2 برابری محاسبه خواهد شد.

گفتنی است، امکان افتتاح حساب هم به صورت حضوری از طریق شعب بانک و هم به صورت غیرحضوری توسط اپلیکیشن TOBANK  بدون هزینه صدور و ارسال کارت درب منزل برای مشتری فراهم شده است.

نحوه محاسبه امتیازات: بازه زمانی 12 مهرماه 1402 تا 15 خردادماه 1403 به ازای هر 1 میلیون ریال در هر روز 2 امتیاز و بازه زمانی 16 خردادماه 1403 تا 31 شهریورماه 1403به ازای هر 1 میلیون ریال در هر روز 1 امتیاز

جوایز قرعه کشی: 50 جایزه نقدی 2.5 میلیارد ریالی ، 50 کمک هزینه سفر حج عمره به ازای هر نفر 600 میلیون ریال، 50 کمک هزینه سفر به دور ایران به ازای هر نفر 500 میلیون ریال،50 سکه تمام بهار آزادی، 50 شمش طلای 10 گرمی، 70 نیم سکه بهار آزادی، 80 ربع سکه بهار آزادی، 200 کمک هزینه خرید صنایع دستی به ازای هر نفر 50 میلیون ریال و هزاران کارت هدیه 2 میلیون ریالی

حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی  مبلغ 2 میلیون ریال و دوره محاسبه امتیاز سپرده ها 12 مهرماه 1402 لغایت 31 شهریور 1403 است.

در صنعت بانکداری، تمامی بانک‌ها ناگزیرند تا بر مشتریان هدف خود تمرکز یابند. بانک گردشگری نیز برای کسب کامل رضایت‌مندی و حفظ مشتریان، ارتقای پایدار سطح خدمات و کیفیت محصولات خود را از اهم اهداف خود می داند.

بانک گردشگری همت خود را مصروف به ارتقای کیفیت خدمات و محصولات بانک کرده است تا به موقعیت برتر در میان بانک‌های تجاری خصوصی کشور دست یابد. در این زمینه، مسئولان کنترل کیفیت بانک، در تمامی مراحل اقدامات، از طراحی و تولید و خدمات، تا عرضه و شیوه بازاریابی محصولات بانکی، حضوری جدی و فعال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت