اشتراک گذاری :
خبرداری؟ بانکها در شرایط ویژه ای قرار دارند. از یک سو همواره مورد انتقاد قرار می گیرند و از سوی دیگر انتظارات و توقعات مشتریان از نظام بانکی بسیار گسترده است. اما بانکها در قبال مشتریان احساس مسوولیت دارند و همواره سعی می کنند با ارایه خدمات جدید، در زمینه رضایت مشتریان گام بردارند.
اهمیت رضایتمندی
میزان رضایتمندی در بانکها متقاوت است. بانکهایی که نسبت به رضایت مشتریان حساسیت بیشتری دارند، دایم در حالی بروز رسانی خدمات با استفاده از فناوری های نوین در عرصه جهانی هستند. به همین دلیل است که همواره شاهد ارایه خدمات نوینی از سوی بانکها هستیم.
بانکیما در اوج کارآمدی
یکی از بانکهایی که در رتبه نخست خدمات رسانی و رضایتمندی قرار دارد، بانک ملت است. این بانک در عرصه های گوناگون خوش درخشیده و همواره فناوری های نوینی در عرصه خدمات بانکی ارایه می دهد. بانک ملت بتازگی از سامانه “بانکیما” رونمایی کرد. بانکیما سکوی بانکداری باز بانک ملت است که در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
زیرساختهای قوی و کارآمد
اطمینان از تاثیرگذاری بانکیما به اندازه ای بالاست که فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در آیین رونمایی از این محصول فناورانه، با اشاره به قابلیت های سکوی بانکداری باز برای ارائه خدمت به شرکای تجاری گفت: با بکارگیری این سکو، میتوانیم زیرساختهای قوی و متنوع خود را در اختیار بخشهای نوآور جامعه قرار دهیم و پشتیبان آنها باشیم.
دسترسی به شریک تجاری
اگر عملکرد بانکیما را بدانیم، بخوبی می توانیم در مورد عملکرد و نقش آن در مبادلات تجاری با خبر شویم. در این رابطه بانک ملت اعلام کرد: با به کارگیری سرویسهای ارائه شده در بستر بانکداری باز از سوی شرکای تجاری بانک، ارائه خدمات بانکی به مشتریان محدود به ابزارها و کانالهای تحت تملک بانک نظیر شعب فیزیکی، همراه بانک و بانکداری اینترنتی نخواهد بود و مشتریان کسبوکارها قادر خواهند بود با یکبار ارائه مجوز دسترسی به شریک تجاری، بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت امن، آسان و سریع از خدمات بانکی بهرهمند شوند.
توسعه مستمر ارزش
تسریع در خلق و توسعه مستمر ارزش برای مشتریان، امکان توسعه محصولات و خدمات جدید با رویکرد ناب و چابک، توسعه زیست بوم( اکوسیستم) با فینتکها و شرکای تجاری ارزنده، افزایش وفاداری مشتریان و کاهش هزینههای مربوط به جذب مشتریان جدید و ایجاد جریان درآمدی جدید از محل دریافت کارمزد فروش سرویسها از مهم ترین دستاوردها و مزایای سکوی بانکداری باز است.
بیشتربخوانید:
مسوولیت پذیری
بانکیما با تکیه بر توانمندی و ظرفیتهای کارشناسان بانک ملت و شرکتهای تابعه حوزه فناوری اطلاعات تولید شده، رویکردی که نشان می دهد کارکنان بانک ملت همواره بدنبال خلق ارزش های جدید هستند که در قالب این سکو، خدمات متنوعی در حوزهای مختلف، انتقال وجه داخلی و بین بانکی، سپرده، تسهیلات، قبوض، چک، سفته الکترونیک و انواع استعلام های بانکی مجاز را در اختیار شرکای تجاری قرار میدهد تا از طریق آن برای مشتریان نهایی خلق ارزش کنند.
حرکت در مسیر استانداردهای جهانی
آنچه عملکرد بانک ملت را برجسته می کند، حرکت در مسیر تحولات جهانی است به نوعی که مهمترین ویژگیها و قابلیتهای سکوی بانکیما شامل طراحی بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا نظیرPSD2 ، ایجاد پنلهای اختصاصی برای شرکای تجاری و مشتریان نهایی، امکان تعریف انواع مدلهای کارمزدی متنوع بر اساس سطح تعامل با شریک تجاری، پیاده سازی انواع مدلهای متنوع برای احراز هویت قوی مشتریان و افزایش سرعت و انعطاف پذیری در شخصیسازی سرویسها برای مشتریان ویژه است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از کم و کیف خدمات سکوی بانکداری باز بانک ملت می توانند به نشانی اینترنتی>>bankima.bankmellat.ir<< مراجعه کنند.