بازدید رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران از مترو پرند

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران به همراه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خط مترو پرند بازدید کردند و در طول این سفر با مسافران به گفت‌وگو پرداختند.

سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از مترو پرند به سرفاصله حرکت قطارها در این مسیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد زیر ساخت‌ها و افزایش ناوگان به‌زودی شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این مسیر باشیم.
وی گفت: با توجه به اینکه اولین حرکت مترو پرند ساعت ۶ صبح از تهران به سمت پرند و ساعت ۷ صبح نیز از پرند به سمت تهران انجام می‌شود تقاضای مردمی برای آغاز به کار زودتر مترو پرند تقاضای درستی است که باید هرچه زودتر محقق شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه با احداث این خط، یک شهر حومه‌ای از طریق شبکه ریلی به پایتخت متصل شد تصریح کرد: این اتفاق خوب اگرچه با کاستی‌هایی همراه است؛ اما نواقص این خط حتماً در خلال بهره‌برداری مترو رفع خواهد شد.
تشکری هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهره‌برداری از خط مترو پرند جنبه آزمایشی دارد باید در آینده‌ای نزدیک با رفع کاستی‌ها شاهد این باشیم که سرفاصله حرکت قطارها کاهش یابد و زمان آغاز به کار آن نیز زودتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *