اشتراک گذاری :
خبرداری؟ مدتهاست فعالیت های مالی از فضای فیزیکی به فضای مجازی کوچ کرده و کمتر کسی از این فضا دور مانده است. کیفیت خدمات مالی در فضای مجازی به اندازه ای ارتقا یافته که هر کس بخواهد از این فضا دور بماند، ظلمی آشکار به خود یا مجموعه زیر نظر خود کرده است.
برای آنکه جابجایی پول در فضای مجازی با کیفیت انجام شود و بتوان از این فضا بخوبی بهره گرفت، لازم است هر بخش متولی خاص خودش را داشته باشد تا از یک سو بهره گیرندگان از این خدمات بدانند به کجا مراجعه کنند و از سوی دیگر خدمات دهندگان در فضای رقابتی به افزایش کارایی و بهبود کیفیت عملکرد خود بپردازند.
از آنچه در مباحث پولی و مالی در قالب فضای مجازی نقل و انتقال می شود، به عنوان تراکنش یاد می شود. هر تراکنش برای بسیاری از بخشها از افراد حقیقی و حقوقی تا شرکتهای خدمات دهنده، بانکها و نظام مالیاتی اهمیت ویژه دارد. این اهمیت باعث شده تا نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه تراکنش به صورت مستمر برگزار شود. این نمایشگاه همواره با استقبال چشمگیری رو به رو می شود که تاکنون ده نمایشگاه تراکنش در سالهای گذشته برگزار شده و اکنون دهمین نمایشگاه در حال برگزاری است.
این نمایشگاه ویژه آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی است که به صورت مستقیم با تراکنش درگیر هستند. البته نمایشگاه تراکنش به اندازه ای اهمیت دارد که علاوه بر مخاطبان خاص، مخاطبان عام و علاقمندان به حوزه تراکنش را نیز جذب خود می کند.
آنچه دهمین نمایشگاه را جذاب کرده، حضور شرکتهای معتبر فعال در زمینه تراکنش است. در بین شرکتهای حاضر در نمایشگاه دهم، شرکت “به پرداخت ملت” از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به پرداخت ملت که یکی از پیشگامان ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک است، با وجود فضای محدود نمایشگاه تراکنش، توانسته برای بازدید کنندگان جذابیت بخوصی داشته باشد.
به پرداخت ملت با هدف معرفی راهکارهای پیشرفته در حوزه پرداخت الکترونیک و تحول خدمات پرداخت، در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت کرده و با توجه به کیفیت و طراحی های نوین در عرصه پرداخت، چشماندازی نوین برای آینده پرداختهای الکترونیکی ارائه میدهد.
نمایشگاه دهم با محوریت «آینده باهوش است»، با حضور فعالان نظام بانکی و صنعت پرداخت بهعنوان بستری برای معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان برگزار میشود. از آنجا که محمدمهدی تقی پور مدیرعامل به پرداخت ملت در عرصه فضای مجازی، فین تک و هوش مصنوعی مطالعات جامع و تخصص بالایی دارد، در نشستی با محوریت هوش مصنوعی شرکت کرد تا بر بار علمی این نشست بیفزاید.
«به پرداخت ملت» اعلام کرده با هدف معرفی و ارائه خدمات متنوع در حوزه پرداخت الکترونیکی و سایر فناوریهای نوین در این نمایشگاه حضور یافته که ادعای گزافی نیست زیرا با نگاهی به عملکرد گذشته این شرکت، متوجه جایگاه آن در عرصه تراکنش می شویم.
بر اساس آخرین گزارش شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) شرکت بهپرداخت ملت در مهرماه سال جاری، به موازات رشد جایگاه خود در 11 شاخص، در 7 شاخص این گزارش صدر نشین بوده و در میان شرکتهای پرداخت الکترونیک کشور جایگاه برتری را بدست آورده است.
این شاخصها شامل تعداد پشتیبانی از تراکنشهای اینترنتی و موبایلی، میزان میزبانی مبالغ تراکنش های موبایلی و کارتخوان فروشگاهی، بالاترین رشد در پوشش مبالغ تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی، بیشترین تعداد تراکنشهای پرداخت قبض و خرید شارژ و بالاترین نسبت ترمینالهای تراکنشدار پذیرش اینترنتی به ترمینالهای فعال سیستمی این ابزار بوده است.
بی شک به پرداخت ملت با این همه پشتوانه، نقش مهمی در رونق دهمین نمایشگاه تراکنش ایران دارد و انتقال تجربیات این شرکت می تواند باعث رونق شرکتهایی باشد که در تلاش برای رسیدن به جایگاههای بالاتر هستند.
بیشتربخوانید:
نکته درخور توجه اینکه تیم فناوری به پرداخت ملت در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد و با ارایه آخرین دستاوردها، پاسخ های راهگشا به بازدیدکنندگان ارایه می دهد.