افزایش رضایتمندی مسافران زمستانی از سایپا

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ هر فصلی زشت و زیبایی خاص خودش را دارد. اما داستان زمستان متفاوت است. بارش برف، سرمای شدید، یخبندان، بارش باران، وقوع سیل و بسیاری شرایط دیگر، اتفاقات عجیبی را رقم می زند. اما داستان خودرو بر چالشهای زمستان دامن می زند. اگر در فصل های دیگر مردم می توانند در صورت خرابی خودرو، در کنار خیابان چادر بزنند یا در سایه خودرو بخوابند، در زمستان حتی داخل خودرو در معرض سرما و یخ زدگی قرار دارند، به همین دلیل نمی توان و نباید زمستان را با فصل های دیگر مقایسه کرد و بی شک توجه ویژه ای در زمستان نیاز است.

ارایه خدمات یک فرهنگ جهانی

شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان، خدمات لازم را به خودروهای تولیدی خود ارایه می دهند که در ایران نیز خودروسازان با این رویکرد بیگانه نیستند. به نظر می رسد وضعیت آب و هوا در 1403 با سالهای قبل تفاوت دارد، زیرا زمستان از پاییز شروع شده و بارش برق و باران باعث شده تا بسیاری از جاده ها بسته شوند. اما گروه خودروسازی سایپا با درک درست از وضعیت متفاوت آب و هوا در سال جاری، خدمات رسانی فصلی خود را مطابق سالهای گذشته آغاز کرده تا کسانی که یکی از خودروهای سایپا را خریداری کرده اند، با خیال آسوده تری به سفر بروند.

استقرار اکیپ های فعال در جاده ها

برای ارایه خدمات فصلی، شرکت امداد خودرو سایپا در قالب اکیپ های مستقر فعال شده و اعلام کرده طرح خدمات و امداد زمستانه شرکت امدادخودروسایپا در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتریان گروه خودرو سازی سایپا به مرحله اجرا درآمد.

مسوولیت پذیری در قبال همه

اگرچه سایپا فقط در قبال خودروهای تولیدی خود مسوول است و هیچ مسوولیتی در قبال خودروهای دیگر ندارد، اما گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده طرح ویژه خدمات و امداد خودرویی این شرکت با هدف ارائه خدمات امدادی به خودروهای تولیدی گروه سایپا و همچنین خودروهای تولیدی سایر شرکت ها از تاریخ 20 آذر تا 20 اسفندماه 1403 در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد و هموطنان عزیز در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند از طریق تماس با شماره 096550 از خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا بهره مند شوند.

توجه به خودروهای جاده های فرعی

یکی از چالشهایی که مردم نسبت به خدمات خودروسازان دارند، ارایه خدمات در مسیرهای اصلی و نادیده گرفتن خودروهایی است که در جاده های فرعی و برفگیر دارند، اما شرکت امدادخودروسایپا نگاهی جامعه و گسترده نسبت به خودروهایی دارد که در تمامی جاده های کشور رفت و آمد می کنند به نوعی که اعلام کرده امداد خودرو سایپا همراه با سایر سازمان های ذی‌ربط و برای تسهیل سفرهای زمینی در سراسر ایران، خدمات ویژه زمستانی به هموطنان ارائه می کند و امسال نیز مانند سال های گذشته در فصل زمستان با ارائه خدمات امدادی به خودروهای تولیدی سایپا و حتی غیر سایپایی درصورت در راه ماندگی بخصوص در محورهای صعب العبور و برف گیر، با حفظ شاخص میانگین زمان انتظار مشتری در حد استاندارد، نسبت به افزایش کیفیت خدمات امدادی به مشتریان همت گمارده است.

 

پایگاههای شبانه روزی

نکته جالب توجه، اسکان دارندگان خودرو در جاده هاست. به همین دلیل سایپا اعلام کرده به منظور افزایش رضایتمندی مسافران زمستانی، این شرکت اقدام به تجهیز پایگاه های شبانه روزی، استاندارد سازی محل های استقرار، سیستم اعزام هوشمند و تقویت مرکز تماس امداد خودرو سایپا، تامین و تدارک قطعات خودرو، بخصوص باتری که از قطعات پرمصرف در فصل برودت است، در شبکه ناوگان امدادی خود کرده است.

بیشتربخوانید:

«شاهین‌پلاس» یکی دیگر از دستاوردهای ویژه ی سایپا

بازدید قبل از سفر

از بزرگترین اشکلاتی که مردم در سفر به ویژه در فصل زمستان دارند، انجام سفر بدون کنترل خودرو و بازرسی های فنی است. البته شاید هزینه های مکانیکی یا نوبت گرفتن از چالشهای این بازدید ها باشد، اما شرکت امدادخودروسایپا در این زمینه نیز پیش بینی های لازم را به عمل آورده و به هموطنان توصیه کرده حتما قبل از آغاز سفرهای زمستانی نسبت به بازدید فنی خودرو خود اقدام کرده و در صورت نیاز از طرح های زمستانی تعریف شده توسط این شرکت جهت بازدید سیستم خنک کاری و تعویض ضد یخ استفاده کنند. شماره تلفن 02184444 و سایت امداد خودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir  برای ثبت درخواست مشتریان جهت انجام بازدید فنی توسط واحد خدمات خودرو در محل شرکت امداد خودرو سایپا در نظر گرفته شده که مشتریان می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.