ابتکار فولاد سنگان، در بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی(+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ مدیر روابط عمومی فولاد سنگان گفت: استفاده از هوش‌مصنوعی در حوزه صنعت با سرعت زیادی در حال جلو رفتن است و ما هم سعی کردیم تا از این فناوری در مجموعه فولاد سنگان بهره‌ بگیریم.

ایمان یعقوبی افزود: حدود ۷۰ درصد از افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، ارتباطی با تولید محتوای حوزه صنعت ندارند. این موضوع باعث شده که فولاد سنگان به تولید محتوای جذاب و متناسب با ذائقه نسل جدید توجه کند.

وی ادامه داد: در فولاد سنگان تلاش داریم روایت‌های منحصر‌به‌فردی ایجاد کنیم که نه‌تنها برند شرکت را تقویت کند، بلکه درک عمومی از فعالیت‌های ما را افزایش دهد.

یعقوبی اظهار کرد: یکی از گام‌های اساسی در این راستا، استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به‌ویژه هوش مصنوعی، برای هوشمندسازی فرآیندهای روابط عمومی است. این فناوری‌ها امکان مدیریت بحران، تحلیل داده‌ها، و تدوین استراتژی‌های مبتنی بر رفتار و نیاز مخاطبان را به شکلی دقیق‌تر فراهم می‌کنند.

وی افزود: با پیشرفت فناوری و هوش مصنوعی، برخی مشاغل در خطر از بین رفتن هستند. به‌طور خاص، تخمین زده می‌شود که در دوران انقلاب صنعتی چهارم، حدود ۸۵ میلیون فرصت شغلی در دنیا تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و بیش از ۷۰ درصد از مشاغل ممکن است دچار تغییرات جدی شوند.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان تغییر رویکرد در روابط عمومی‌ها از سنتی به مدرن را ضروری دانست و گفت: دیگر زمان تکیه بر ابزارهای قدیمی گذشته است و ما باید با توجه به تحولات دیجیتال و نسل جدید، محتوایی متناسب با نیازهای متنوع و انتظارات بالا تولید کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم این شرکت، رونمایی از پروژه هوش مصنوعی فولاد سنگان افزود: این ابزار پیشرفته، قابلیت افکارسنجی، تحلیل داده‌های کلان، و پیش‌بینی رفتار مخاطبان را دارد. با این فناوری می‌توانیم تعامل مؤثرتری با رسانه‌ها و جامعه برقرار کرده و روابط عمومی را به‌عنوان مرزی فعال میان سازمان و محیط بیرونی بازتعریف کنیم.

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت